EuCO pozwane przez byłą klientkę o pół miliona złotych!

Europejskie Centrum Odszkodowań z Legnicy zostało pozwane przez swoją byłą klientkę o zapłatę prawie 500 tyś zł w związku z zawarciem bez jej zgody ugody z towarzystwem ubezpieczeniowym. Kilka lat temu Zofia M. uległa poważnemu wypadkowi komunikacyjnemu jaka pasażerka samochodu osobowego. Zawarła z firmą EuCO z Legnicy umowę na dochodzenie roszczeń – firma zobowiązała się do prowadzenia profesjonalnego sprawy za wynagrodzeniem prawie 40% z uzyskanych kwot. Po pewnym czasie poszkodowana dowiedziała się, iż TU proponuje jej wypłatę świadczenia w kwocie 80 tys. zł. Jak na obrażenie jakich doznała kobieta była to kwota delikatnie ujmując rażąco niska. Zofia M. doznała czterokończynowego porażenia, bez jakichkolwiek szans na odzyskanie władzy choćby częściowej w kończynach dolnych. Do tego wymaga stałej 24 godzinnej opieki oraz ciągłej rehabilitacji oraz przyjmowania leków. Kobieta zgodziła się na przyjęcie proponowanej kwoty, NIE ZGODZIŁA SIĘ JEDNAK NA ZRZECZENIE SIĘ ROSZCZENIA. Jednakże firma EuCO z Legnicy zawarła z TU HDI Samopomoc ugodę w które w imieniu poszkodowanej zrzeka się dalszych roszczeń, a uzyskaną kwotę uznaje za pokrywającą wszystkie roszczenia!!! Poszkodowana dopiero po pewnym czasie zorientowała się, iż nie otrzyma już żadnych dalszych świadczeń ze strony TU HDI Samopomoc. W efekcie wytoczyła powództwo przeciwko Europejskiemu Centrum Odszkodowań z Legnicy domagając się zapłaty prawie pół miliona złotych!!! Sprawa zawisła przed SO w Legnicy, pierwsza rozprawa odbyła się w październiku br, na której przedstawiciel EuCO z Legnicy nie zgodził się z poglądem, iż kwota 80 tys zł w przypadku złamania kręgosłupa i w efekcie porażenia kończyn jest kwotą zbyt niską (sic!). Z takim stanowiskiem zupełnie nie zgodził się pełnomocnik Zofii M. który uznał przyznaną kwotę za rażąco niską, a działania EuCO określił jako skrajnie nieprofesjonalne.

*Imię poszkodowanej zmieniono na jej prośbę.

Podziel się

37 odpowiedzi

  1. Piszecie o EuCo w negatywny sposób ponieważ adwokatom sprawy umykają bo ludzie wybieraja firmy odszkodowawcze.Ja osobiście po poważnym wypadku wybrałam EuCO i jestem bardzo zadowolona z tej firmy.

  2. Niestety, ale taka praktyka jest niedopuszczalna. To nie jest ugoda w sprawie szkody majątkowej. Należy zawsze mieć na uwadze dobro poszkodowanego. W dzisiejszych czasach, gdy nauki medyczne pędzą do przodu z zawrotną prędkością nie wolno nam (firmom odszkodowawczym) zabierać poszkodowanym nadziei na normalne życie. Jeżeli ktoś słyszał o nanotechnologii to będzie wiedział o czym piszę. My pośrednicy odszkodowawczy winniśmy patrzeć nie tylko na nasze zarobki, ale przede wszystkim powinniśmy kierować się dobrem naszych klientów choćby właśnie za cenę naszych zysków.

  3. Ciekawe…
    Zastanawiam się czy Pani dobrze uczyniła zapraszając do swojej sprawy aktualnego pełnomocnika.
    Oczywiście Pani została BARDZO SKRZYWDZONA PRZEZ EUCO, ale to jednak ubezpieczyciel wypłacił taką a nie inną kwotą na ugodzie.
    Ta ugoda powinna być unieważniona. Dałoby to podstawy do normalnego prowadzenia dalszego postępowania. O tym, że jest to możliwe wiem doskonale, gdyż również znam problematykę odszkodowań.
    Nie zmienia to faktu, iż sposób działania EUCO był SKRAJNIE nieprofesjonalny, nastawiony wyłącznie na swój szybki zysk.

    Jeszcze jedno: przedstawiciele EUCO, wypowiadający się na tej stronie. Zwróccie uwagę, iż przedstawiciel, który ciężko napracował się nad tym, by zawrzeć z panią poszkodowaną ugodę – przez to, że pani dostała rażąco niskie świadczenie – sam jest bardzo pokrzywdzony ze swoją prowizją – o czym pewnie nie wie, jeśli przywykł do tego, że za porażenie czterokończynowe należy się 80 tys. (śmieszna kwota)

  4. Oj, dawno mnie tu nie było, więc pozwolę sobie na szerszy komentarz, poczynając od kilku odpowiedzi.

    @Księciuniu. A jak mają pisać? Pozytywnie? O EuCO?! Owszem, można pozytywnie, że akcje Euco poszybowały właśnie na giełdzie w dół, hehehe. No dobra, już poważnie. Owszem, wiadomo kto stoi za portalem, nawet teraz, jak piszę ten tekst, obok wyświetla mi się ładna reklama Marshalla. Ale wiesz co – zupełnie mi to nie przeszkadza, mimo, że pracuję w innej firmie z branży (jak większość tu się wypowiadających). Akurat odszkodowania.info moim zdaniem prezentują profesjonalne podejście do szeroko pojętych tematów odszkodowawczych. I chętnie czytam. Jak to mówią młodzi: „szacun dla konkurencji”

    @ Kinga – błagam, jak już próbujecie bronić swą firmę, to z polotem. Eee, za dużo wymagam? No to inaczej: zmieńcie szablon, bo „ja skorzystała z usług tej firmy, i jestem zadowolona” na zasadzie kopiuj – wklej widzę w każdym temacie (nie tylko tutaj) dotyczącym Euca.

    @ JAREKPHUAVAE – choćnby za cenę zysków? Jakich zysków? Euco poleciało na tej sprawie jakieś 200.000 minimum potencjalnej prowizji – o tym pisze zresztą ZDZIWIONY – przy prowizji 40% netto nie zarobili minimum dwustu tysięcy. Owszem, tu można było i nie skrzywdzić klienta, i wygenerować dużo większy zysk.

    Do rzeczy. Szanowni, był taki moment w życiowej karierze pana Daniela, gdy nie mając zbyt wiele konkurencji na rynku (Votum to było chyba jeszcze DSA Odszkodowania i w ogóle raczkowało), Euco nałapało kilka worków spraw – sprawy tego kalibru leżały bezpańsko na ulicy, można rzec. I przebierało w nich jak w ulęgałkach. Ot, tak klęska urodzaju. Tyle, że w przypadku typowej klęski urodzaju to nam najwyżej zgnije parę ton zboża, a w naszej branży klęska urodzaju = masa patologii i ludzkiego nieszczęścia.
    Ale jak już się sprawy przyjęło, to trzeba coś z nimi robić. To się i robiło, jak wyżej. 80.000 – nooo, to jest coś, panie, 40% + VAT, duża czwóreczka wychodzi! O, od tej strony się patrzyło. A że człowiek? poszkodowany? NO co ty, to tylko cyferki na koncie. I dlatego, panie Danielu, Pańskie pieniądze, które Pan zarobił w ciągu tych kilku lat, to BRUDNE PIENIĄDZE. Zebrane na ludzkim nieszczęściu i krzywdzie. Nie na pomocy poszkodowanym a na ludzkiej krzywdzie. Bo nie każdy ma tak jak pani Zofia szczęście i profesjonalnego pełnomocnika. Setki innych Pań i Panów nie pójdą do sądu o pół miliona, będą dalej biedowali po otrzymaniu pomocy od „profesjonalisty”. A Ci, którym zawarto ugodę na 80.000 zamiast na należne minimum 150.000 ? Kto z tym pójdzie do sądu, w trudny – nie ukrywajmy – proces?

    Wiecie, jak wyglądało pełnomocnictwo Euco w roku 2007 (mam w moim archiwum taką ciekawostkę) „Upoważniam EuCO do
    pkt1. Zawarcia w moim imieniu ugody…..”

    Założę się, że spokojnie można znaleźć kilka podobnych przypadków – hej, przedstawiciele innych firm, nowy rynek nam się otwiera! O świeżą sprawę ciężko, bo przy łóżku stoją ludzie z V. i E., ale przecież są ciągle takie „Panie Zofie” z lat 2004-2011 szukajmy, pomagajmy.

    Cóż, jedna jaskółka nie czyni wiosny, pół miliona to dla Euco mały cios, i przejdzie niezauważony. Może wpłynie na wynik finansowy, może akcje lekko poszybują w dół na chwilkę, ale potem będzie roczne sprawozdanie finansowe, duży zysk, i świat się kręci dalej.

    I tym optymistycznym akcentem…

    Pozdrawiam
    Marcin

  5. Poczekamy, zobaczymy. Nie tak dawno któryś z portali przedstawiał równie rewelacyjne doniesienia o rzekomym łamaniu prawa przez dwie firmy z Legnicy, po czym sprawa przycichła. A że w Polsce można nieprawdę nie tylko o człowieku, ale i instytucji – to co niektórzy z radością z tego korzystają. Jak zapadnie wyrok wtedy będziemy oceniać.

  6. @ Też Marcin

    To się Marcinie nie doczekasz, bo to wygrzebana sprzed kilku lat sprawa. Po prostu Marshal kontynuuje nagonkę na konkurencję, wywlekając mocno nieświeże brudy. Zastanawia mnie dlaczego uderzają głównie w Votum i Euco, skoro nie dadzą rady przebić nawet Aksedo czy AnLexa.

  7. do wojciech:

    Kontekst Pańskiej wypowiedzi może sugerować, że nasza firma jest nierzetelna czy też niekompetentna. W związku z powyższym proszę o podanie przykładów naszego negatywnego zdaniem Pana działania, a jeśli takich informacji Pan nie posiada proszę nie używać nazwy naszej firmy. Bo pomijając aspekt prawny jest to nieetyczne.

    Z poważaniem

    Kancelaria AnLex

  8. do wojciech:

    W związku z faktem, iż nazwa naszej firmy pojawiła się w Pana wypowiedzi, a jej wydźwięk ma mieć w Pana zamierzeniu raczej negatywny kontekst, prosimy o podanie informacji i przykładów naszego nierzetelnego lub niekompetentnego działania. A jeśli takich informacji Pan nie posiada, to proszę nie posługiwać się w swoich wypowiedziach nazwą naszej firmy, szczególnie że robi Pan to anonimowo zapewne z braku odwagi.

    Z poważaniem

    Kancelaria Prawna AnLex

  9. @Wojciech
    Zastanawiam się jakim cynikiem trzeba być, by tak bulwersującą sprawę jak komentowana powyżej nazwać „mocno nieświeżym brudem”, a próbę naprawienia tego co EuCo spartoliło (delikatnie mówiąc) „nagonką na konkurencję”
    Ech…

  10. Dziennikarska rzetelność nakazuje, żeby w artykule podawać datę. Tutaj jej nie ma. Myślałem, że to jakaś nowa sprawa, a okazało się, że sprzed kilku lat (sic!). Ktoś mógłby nawet pomyśleć, że celowo wprowadza się czytelników w błąd. Ale podobno tonący brzytwy się chwyta…

  11. http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10665261,Prowokacja__Gazety___przed_sad_za_handel_danymi_ofiar.html

    Hmm….
    Tutaj ciekawostka:

    W lutym tego roku opisaliśmy historię dwojga nastolatków. 14-letniego Piotrka samochód potrącił w Łodzi na pasach. Gdy wrócił do domu, odwiedził go pracownik firmy Mediator. Obiecywał, że za 20 proc. prowizji wywalczy dla chłopaka wysokie odszkodowanie. 17-letnia Dorota trafiła do szpitala w Radomsku po tym, jak potrącił ją pijany kierowca. Gdy matka przyszła zabrać córkę do domu, przy jej łóżku siedział przedstawiciel firmy Marshal. Oferta? Jak poprzednio.

  12. Jedno muszę przyznać – EuCO na świetny marketing, wygadanych oraz sympatycznych agentów. Szkoda, że marnują oni swoje umiejętności pozyskiwania klientów dla tej firmy, która już nie pierwszy raz zadziałała na szkodę klienta – polecam cykl GW pt. „Łowcy nieszczęść”.

    Ponadto, gdyby nadal ktoś uważał, że EuCO daje klientom korzystne umowy, wypisuję kilka fragmentów z paragrafu 3 aktualnego wzoru umowy (wzór obowiązujący od dnia 01.01.2011 r.) – pisownia oryginalna, z literówkami:

    [paragraf]3.
    1. „Zleceniodawca upoważnia Zleceniobiorcą do odbioru wszelkich uzyskanych w jego imieniu świadczeń w ramach wykonania niniejszej umowy.”
    […]
    4. „W przypadku, gdy przedmiotem należnego świadczenia będzie renta, Zleceniobiorca będzie uprawniony do odpowiedniego wynagrodzenia w wysokości 6 krotności przyznanego świadczenia […]” – A co w przypadku gdy renta będzie przyznana na okres pół roku? Wtedy poszkodowany w ogóle jej nie zobaczy.
    5. „W razie wątpliwości przyjmuje się, że każde uzyskanie odszkodowania z tytułu określonego w [paragraf]1 od dnia podpisania niniejszej umowy jest wynikiem działań Zleceniobiorcy i stanowi podstawę do naliczenia wynagrodzenia w wysokości, określonej [paragraf]3 ust. 3 i 4 umowy]” – To już bez komentarza, powinien zainteresować się tym UOKiK.

    Więcej z treści umowy nie chce mi się przepisywać ręcznie, bo za dużo tego i zabiera to zbyt dużo czasu.

  13. Chris81, zapewniam Cię, że nie przede wszystkim EuCO działa sprawnie jako firma. Świadczy o tym zarówno liczba wygranych spraw, jak i zainteresowanie klientów. Napisać, że konkurencja działa na szkodę klientów może każdy, komu wydaje się, że jest anonimowy. Ale marki nie buduje się smarując na konkurencję po forach, tylko poprzez systematyczną, ciężką pracę. Jak sobie to uzmysłowisz, to może uda Ci się otowrzyć własną firmę.

  14. Drzymałaa, nigdzie nie neguję faktu, że EuCO to sprawna maszyna do robienia pieniędzy. To, że firma generuje duże zyski nie świadczy o tym, że wytwarza produkt najwyższej jakości. Świadczy jedynie o tym, że „potrafi się sprzedać”. A wszystko dzięki rozrośniętym ponad miarę strukturom sprzedażowym. Ile osób SAMODZIELNIE i ŚWIADOMIE zgłosiło się do tej firmy? Zainteresowanie klientów? Nie rozśmieszaj mnie. NIKT nie interesuje się tą branżą dopóki nie zdarzy mu się wypadek lub jego najbliższym. Zrób mały eksperyment – popytaj losowych przechodniów o nazwy firm odszkodowawczych, gwarantuję że praktycznie żaden, który nie miał wcześniej wypadku (lub kogoś z rodziny albo znajomego, który uczestniczył w wypadku) nie będzie potrafił wymienić choć jednej.

    Twój zarzut o anonimowości jest kuriozialny. Nawet gdybym się przedstawił, to ta wiedza nic Ci nie da – po pierwsze w Polsce jest wiele osób o moim imieniu i nazwisku. Po drugie, nie byłbyś w stanie zweryfikować prawdziwości tych danych.

    Przejrzyj strony internetowe firm, kancelarii prawnych, poczytaj fora internetowe, zwróć uwagę, kto udziela najbardziej użytecznych informacji. Gwarantuję, że na pewno nie samozwańczy liderzy z kilogramem certyfikatów.

  15. To teraz wszystko jasne dlaczego każą podpisać oświadczenie, że nie będzie się pozywać firmy. Brzydzę się nazwą „E” dlatego nigdy jej nie napiszę w całości. Fuj, mają tyle samo agentów co prowadzą spraw. Kończę tego posta, bo muszę iść zwymiotować z obrzydzenia… Działalność tego tworu jest niemal tak wstrętna jak okradanie trupa a sumienia jego pracowników muszą być czarne jak noc.

  16. A wracając do głównego wątku – ktoś wie, czy zapadł już wyrok?

  17. Nie oczerniajmy i nie obrzucajmy EUCO,choć z moich doświadczeń jako byłego ich agenta wynika że nie działają tak jak zapewniają, szczególnie pani Filipińska która zasłynęła w jednej z prowadzonych spraw, fakt że Poszkodowany bardzo emocjonalnie podchodził do sprawy ale żeby złośliwie zrezygnować z roszczenia o rentę? stanąłbym na głowie żeby zamknąć tę sprawę…
    Chris popieram twoje zdanie odnośnie roztrząśniętych struktur- tu generalnie ludzie z łapanki, niedoświadczeni którzy maja tylko przynieść podpisana umowę, gratuluję tym którzy robią to w inny sposób, z uwzględnieniem stosownych i przyjętych ogólnie zachowań

  18. ja na razie czkam na finał sprawy więc nie wiem czy będzie pozytywny , a panowie z euco zrobili dobre wrażenie

  19. a słyszeliscie coś o firmie Ecus z legnicy-mają ponoc swietnych Prawników

  20. Wrazenie to agenci S i M robia wybitnie dobre,lecz mowia nieprawde oferujac wysokie kwoty odszkodowania.Euco jako firma sa żenujaco nieskuteczni.Tylko szumna nazwa malo profesjonalnych zachowan.Pisze t jako ich klient i mam nadzieje ze osoby pracujace o trudniace sie procederem wyluszania pieniedzy bo prowizja 30,75 nie jest niska zostana zweryfikowani przez zycie i los.I kiedy ich ktos zrobi na szaro mam nadzieje stanie im cale ich podle zycie zawodowe przed oczami.Zaznaczam ze nie pisze na zlecenie ani nie jestem konkurencja Euco,jezeli ktos chce porozmawiac o tej firmie prosze dac znac ustalimy forme kontaktu,nie mam nic do ukrycia.Poszkodowani laczcie sie

  21. Euco ma za swoje nie można po pracowniku jeździć do granic możliwości bo w końcu ktoś się ,,walnie” czegoś nie dopilnuje, nie zauważy człowiek to nie maszyna…powyżej 180 spraw na głowę to już się nawet nie czyta tylko,,rzuca okiem” i potem takie skutki ale to codzienność większości polskich firm byle więcej szybciej i najlepiej za marne grosze, jak się pracownik pomyli to zawsze mu można pojechać po premii i już dodatkowy zysk, a ci cwańsi zakładają własne i dalej wykorzystywać innych…

  22. ja tez sie pszewiozlem na preznej firmie euco poniewaz pszy wysokosci mojego odszkodowania t.j.6400 otszymalem od nich 3400,areszte zagarneli jak hieny i niech mi to ktos policzy czy to jest 40procent?Takze proponuje wszystkim poszkodowanym w wypadkach kto napotka na swojej drodze firme euco niech ja oleje poniewaz wieksze pieniadze mozna sobie zalatwic bez ich pomocy.Ostrzegam wszystkich nie dajcie sie im wykiwac co mnie spotkalo.Dla mnie to jest banda oszustow zerujacych na ludzkim nieszczesciu

  23. Jebani złodzieje i oszuści, walczyli dla mnie o 3 tys zł, całe korwa 3 tys zł wow. Suma nie z tej planety, i co?? I wygrali, całe 1000zł + odsetki, łącznie. Z 1200 zł i ile dla mnie z tego jest?? 300 zł do zapłaty dla euco bo ich. Koszty były większe niż 1200 zł. Żal i wiocha, złodzieje jabani że wsi Legnica 🙂

  24. Skąd ci ludzie mają informacje o wypadkach i osobach, które zmarły , jak mój mąż, ponad 10 lat temu ?! Mieszkam ok 700 km od Legnicy, nigdy tez tam ani ja ani nikt z mojej najbliższej rodziny tam nie byliśmy. Nigdy żadnego wniosku na temat ewentualnego odszkodowania nie składałam do nich. To co mi się należało od innych ubezpieczycieli już dawno otrzymałam, wszystko co mi się należało. Żałosne, ze w ten sposób przywołuja pamięć o zmarłych.

  25. Miałam do czynienia ostatnio z firmą EUCO. Szczerze nie polecam. Nie wiem skąd mieli informację o wypadku. Potrafią dzwonić przysyłać e-mile dotąd póki mają taką potrzebę. Ale gdy od nich chcesz się czegoś dowiedzieć to już ciężka sprawa. Jednym słowem oszukańcza i złodziejska firma żerująca na cudzym nieszczęściu.

  26. Firma Euco to oszusci, zerujacy na niewiedzy i nieszczesiu innych ludzi. Wyzysk panuje tam na wielu poziomach. Przede wszystkim Ci absolutnie nieprofesjonalni, nie przygotowani merytorycznie wyzyskiwacze nie reprezentuja interesow swoich klientow, ale biora udzial w zorganizowanym na szeroka skale od lat procederze polegajacym na zawieraniu ugód z firmami ubezpieczeniowymi za plecami swoich klientow, które sa tak naprawde korzystne tylko i wylacznie dla tych pierwszych. Sa takim wentylem bezpieczenstwa dla ubezpieczycieli chroniac ich przed niebezpieczenstwem zbyt wysokich oplat. Idealna symbioza – prawdziwa kwintesencja IIIRP.

    Kolejnym aspektem, ktory moralnie dyskwalifikuje tych cwaniakow, jest system MLM, na którym oni operuja. Ludzie wyzej w hierarchii firmy, zeruja na naganiaczach z dolu, ktorzy za obietnice stania sie w przyszlosci menadzerami posiadajacymi wlasne zespoly naganiaczy musza codziennie placic swoje „myto”, podczas gdy ci u góry zbijaja kabze nic wlasciwie nie robiac. To moralnie wyjalowieni, oszukujacy sami siebie, wygajerowani, pozujacy na tle swoich mercedesow cwiercinteligenci (sic!) (na swojej wlasnej stronie – jakby chcieli wykrzyczec klientom -oto co robimy z waszymi pieniedzmi), ktorym wydaje sie ze sa polskimi Stevami Jobsami lub jakimis innymi Shingo Shigeo, gdy tak naprawde na niczym sie nie znaja.

  27. Nie polecam tej firmy wzięli pierwsza wypłatę od ubezpieczalni i zakończyli sprawę najgorsza firma jaka może istniec

  28. Mi akurat pomogli i złego słowa o nich powiedzieć nie mogę.Kontakt na infolinii bardzo ok.Potem dzwonił do mnie agent i wiadomo umówiliśmy się na spotkanie.Przekazałem dokumenty i potem dostałem telefon, że jest ok wszystko, że się tym zajmą. Niecałe pół roku wszystko trwało.Nawet nie musiałem nic robić.Ci z EuCO się zajęli wszystkim.Pieniądze na konto dostałem.

  29. Niestety nie mogę nic pozytywnego powiedzieć o firmie Euco.
    Zostałam źle potraktowana.
    Modlinie mi oczy ,ze dostanę dużo pieniędzy.
    Nic kochani ,proponowali mi ochlap ok tyś złotych.
    Szok nie polecam i raczej lepiej zmienić prawnika.
    Bo ta firma nie jest ,jak dla nie rzetelna nadciąga klienta obiecując tkz złote góry.
    Popełniłam błąd Ale i tak wiem ,ze nic straconego prócz mojego cennego czasu

  30. EUCO najgorsza fIrma, omijajcie ją z daleka, brak podstawowej wiedzy, kontakt tylko w jedną stronę (oni dzwonią a nie odbierają telefonów), nie odpowiadają na pisma, nie negocjują należności z ubezpieczycielem , doprowadzają do ugody i z ubezpieczycielem śmieszne kwoty , nie wypłacają należności, które przekazał ubezpieczyciel, trzeba ich wzywać do zapłaty, ludzie totalnie niekompetentni, piszą tak bzdurne pisma że dziecko z pierwszej klasy lepiej by napisało.JEDNA WIELKA ŻENADA .Chcesz dostać rozstroju nerwowego – wybierz tę firmę.

  31. Nie znam się na kruczkach i sprawach sądowych ale moim zdaniem: Kobieta domagała się znacznie wyższej kwoty zadośc uczynienia to raz. Powinno sie przed zamknięciem sprawy upewnić/oszacować jaką kwotę kobieta po stracie zdolności do pracy potrzebuje do przetrwana plus wiek plus stopień niepełnosprawności, czy dokuczliwy, koszty rehabilitacji, sposobu wydatkowania. Ile np potrzebowałaby by móc żyć samodzielnie czyli też ewentualne koszty utrzymania pomocy domowej itd a poza tym ile w tym wszystkim jej winy. No i oczywiście realia. ale 80 tys mało na dłuższą metę. Jednak przydałby sie radca finansowy by oszacowac takie koszty życia os. poszkodowanej.

  32. Pomocy jak odzyskać pieniądze od EUCO przytrzymują już trzeci mieciąc

  33. EuCO – jestem Tobą do głębi rozczarowana. Poziom olewactwa klienta jest skandaliczny. Nie odbieracie telefonów, nie oddajecie należnych świadczeń, jak już odbierzecie telefon to kłamiecie za każdym razem przesuwając na kolejny i kolejny termin, lub mówicie że oddzwonicie i oczywiście tego nie robicie – czy Wy jesteście poważni?

    Wzieliście kasę dla siebie i ludzi macie głęboko w poważaniu. Będę pisać o Was na każdym kroku, dopóki nie odbierzecie ode mnie telefonu jak na profesjonalną firmę przystało i nie zwrócicie mi należnych świadczeń.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

sprawdź również
tagi